Fine farger - Maxomorra SS14 | Nullfiresyvni: Fine farger - Maxomorra SS14

Sider

fredag 4. mars 2016

Fine farger - Maxomorra SS14


reklame

Vi har et samarbeid med Maxomorra og ungene har igjen fått kjempefine klær. De er rett og slett herlige og myke og i økologisk bomull. Et merke som legger vekt på både kvalitet og produksjon. De er opptatt av produksjon fra frø til ferdig produkt, at arbeiderne skal ha gode arbeidsvilkår og lønn og at klærne ikke skal inneholde giftstoffer. 

Barna elsker fargene og at klærne er deilig å ha på seg. Det går mye i joggebukser og lekeklær her i huset. Jeans har vi lite av og på vinteren blir det også for det mest ull. Klærne holder godt, vi har nå brukt dem i et par år nå. Hettejakkene spesielt, bruker vi mye. De syns jeg er perfekte til å ha over en genser når vi skal ut eller som tynn jakke på kalde dager.






Kunne egentlig tenke meg en sånn one piece selv jeg da jeg kjente hvor myk den var

En ekte viking. Hetta eller lua må på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.