Det finnes ikke dårlig vær: på tur med barn | Nullfiresyvni: Det finnes ikke dårlig vær: på tur med barn

Sider

søndag 27. mars 2016

Det finnes ikke dårlig vær: på tur med barn


I dag ble jeg og eldstemann med Stine og guttungen på tur i Østmarka. Kan ikke akkurat si det fristet da meldingen tikket inn. Ute pøsregnet det og min form er ikke super. Lillesnupp er syk og har smittet meg igjen. Men tanken på å bare sitte inne med henne i hele dag var heller ikke fristende. Da er det bedre med frisk luft og skog. 

Det ble en kjempefin tur. Gutta var flinke og gikk hele veien selv uten klaging. Jeg ble veldig imponert over storebror for han er ikke veldig glad å traske. Men med en kompis på tur gikk det lekende lett. Vi var ute og gikk i godt over to timer, fra Sandbakken til Tømmerholttjern. Stine er mer rutinert enn med og hadde med kjeks, sjokolade og varm drikke. Vi lette etter monsterspor, indianermerker og lekte statuer. Gutta var superfornøyde og det var kjempedeilig å komme seg ut, tross regnet. Gutta syns jo bare det er gøy med store vanndammer å hoppe i. 

Nå er det på med flere lag med ull og ingefærte i koppen. Håper ikke formen blir verre.

1 kommentar:

  1. Ingenting som er morsommere enn vann!! :)
    Da mine var små jublet vi hver gang det øsepøste ned, vi kledde på oss og gikk ut.
    Hadde det alltid kjempegøy :))
    De andre i gata løp hjem, hehe ;)

    Ha en fin fin helg :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.