Hjemmekontor | Nullfiresyvni: Hjemmekontor

Sider

fredag 12. februar 2016

Hjemmekontor


De siste tre ukene har vi vært syke på omgang. Det toppet seg på tirsdag da jeg var syk selv og i tillegg hjemme med to syke barn. I dag er begge levert i barnehagen, ferdig utkledd som henholdsvis Wonder Woman og Kaptein Sjørøver. Og jeg har tilbragt dagen hjemme. Syk. Med å jobbe. De to siste dagene har jeg vært hjemme. Tett i hodet, verkende ledd. Ikke klar for å sitte i åpent landskap på jobben og la alle basillene spre seg godt utover til samtlige andre ansatt. Men det har vært fantastisk å jobbe hjemmefra disse to dagene. Arbeidsdagene den siste tiden har vært relativt kaotiske med altfor mange oppgaver, som ikke henger sammen. Nå har jeg endelig fått tenkt, drodlet, lest artikler og oppdatert meg. Det har rett og slett vært ganske så produktivt.

Nå ser jeg frem mot en helg alene, med tett hode og to barn. Mannen er på skitur med gutta og jeg skal stelle hjemme. Jeg har forhåpentligvis en god plan for hvordan vi alle tre skal bli fornøyde.

1 kommentar:

  1. Usj, it's that time of the year :(
    God bedring, håper dere får kost dere litt da! :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.