Luke 4 - Meet my Minions | Nullfiresyvni: Luke 4 - Meet my Minions

Sider

fredag 4. desember 2015

Luke 4 - Meet my Minions

IiI natt har Snekker Andersen hatt det ensomt tror jeg. Han har i alle fall laget seg noen nye gule venner. Storebror kjente med en gang igjen Bob og resten av gjengen i Minions. Han mente derimot at Snekker Andersen nå hadde gjort bananene uspiselige...

   

I dag har vi kost oss hjemme etter barnehagen med popcorn og Julekongen på NRK. Pappaen er på julebord og da er det lov til å kose seg litt ekstra hjemme også. Og når pappa er borte får storebror sovne i voksensenga. Det er stas. Og jeg syns det er så deilig å ligge inntil han til han sovner. Lille, store gutten min.

2 kommentarer:

  1. Herlig!! Takk for i går! Jeg tok sjansen på å poste et bilde med M på. Si ifra om det ikke er ok! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. I like måte. Det går helt fint . Kult bilde ;)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.