Kom deg ut i høstsola! | Nullfiresyvni: Kom deg ut i høstsola!

Sider

søndag 27. september 2015

Kom deg ut i høstsola!


 Reklame / Lillsøsters klær er sponset av Maxomorra

I dag dro vi til skogen igjen. Denne helgen har det vært fantastiske dager og jeg får følelsen av å bare måtte komme meg ut. På fredag tok jeg meg en løpetur i skogen og det er noe eget med å løpe her syns jeg. Storebror ivret etter å komme tilbake til skogen. Perfekt! Kanskje denne planen om å komme seg mer ut for å få turglade unger virker. Vi syns i alle fall dagene er lettere når vi kommer oss ut.


Vi dro inn samme stedet som forrige helg og hadde med løpesykkel til storebror. Lillesøster satt i vogna, og denne gangen var hun våken hele turen. Hun kan med andre ord si at hun også har vært på skogstur. Det gikk stort sett fint å ha henne i vogna så lenge hun fikk komme ut og gå litt innimellom. Hun vil jo være med der det skjer hun og. Og når storebror suser av gårde er det for kjedelig å henge bak og bare sitte der.

Min lille klatremus


Det var ganske kjølig i skogen, men jeg elsker den krispe høstluften. Og i sola var det ganske varmt. Vi endte opp ved Skullerudstua etter å ha kastet steiner i elva hele veien opp. Storebror elsker rett og slett vann. Vi kjøpte kaffe og bolle (fantastiske skolebrød som var rett fra ovnen) og is til ungene. Vi løp rundt og lekte, balanserte, så på øyenstikkerne (det kryr) og lekte i bladene. Håper virkelig denne høsten blir så fin som denne helgen her.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.