Barnefri helg og halvmaraton i København | Nullfiresyvni: Barnefri helg og halvmaraton i København

Sider

onsdag 16. september 2015

Barnefri helg og halvmaraton i København

Lillesøster liker å pusle ting sammen. 

I helgen hadde vi barnefri. Jeg har vært borte èn natt fra lillesøster og det var i bryllup i august. Nå skulle vi være borte en hel helg. Mormor stilte opp og vi dro til København hvor jeg skulle løpe halvmaraton. Hvordan det gikk kan du lese her.


Med storebror hadde vi ganske mye barnevakt. Han var masse sammen med andre mennesker, spesielt mormor & moffa og bestemor & farfar. Men lillesøster har det vært verre med ettersom hun har vært avhengig av puppen. Sånn blir det når hun ikke vil drikke av flaske. Jeg var veldig spent på hvordan denne helgen skulle bli. Jeg vet mormor og moffa er fantastiske, og at ungene ville få det fint, men det er jo ikke noe gøy om hun får hjemlengsel. Heldigvis klarer jeg å slappe godt av på tur og vet at mormor takler det meste og informerer bare om det er krise. Og snuppis elsker storebror. Han passer på.


Det var deilig med en helgetur. Det er godt å komme seg litt bort og slappe av, sove ut og kunne gjøre ting i eget tempo. Vi shoppet, spiste god mat, testet ut anbefalinger på utelivet og fikk til og med pyntet oss litt. Vi dro sammen med Stine og mannen og de var det perfekte reisefølget. Voksen på tur uten barn ser ut til å ha mye av de samme målene for en slik tur. Både Stine og jeg skulle løpe på søndagen. Det gikk ikke helt min vei og jeg sverger revansj i København neste år. En god grunn til å reise på ny tur med Stine (uten barn).

Vi kom hjem til to sovende barn. Men på mandag var det utrolig godt å se dem igjen. Selv om det ikke virket på dem som at vi hadde vært borte i det hele tatt. Og det er jo egentlig det beste.

Lego fra København er stas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.