Bryllupsfotograf | Nullfiresyvni: Bryllupsfotograf

Sider

søndag 16. august 2015

Bryllupsfotograf



Jeg elsker bryllup. Det er den fineste festen. Romantisk. Fine kjoler. Kjekke menn i dress. Deilig mat. Rørende og morsomme taler. Dans. I går var vi invitert til bryllupsfest utenfor Tønsberg. Min flotte venninne giftet seg med sin Supermann i Tinghuset på fredag og nå var det tid for fest. Selve festen var helt fantastisk. For ikke å snakke om bruden. Kjolen hennes var dritlekker. Og vi som hadde barnefri en hel natt for første gang siden lillesnupp ble født, storkoste oss.

Jeg ble spurt om å ta bildene av brudeparet i forkant av festen. Jeg har fotografert mange brudepar og bryllupsfester, men aldri som eneste fotograf. Stort sett har jeg gjort det fordi det er gøy eller fordi brudeparet ønsker noen uformelle bilder, gjerne av festen. Jeg må innrømme at jeg var litt nervøs. Været var perfekt, og vi fikk noen flotte bilder ved havet og i en grønn park. Nå gjenstår jobben med å redigere og velge ut. Det er egentlig en ganske hyggelig jobb når man kjenner brudeparet. Så håper jeg de også blir fornøyde med resultatet.


4 kommentarer:

  1. Åh, så gøy! Så stilig antrekk på begge to :) Ser gjerne flere bilder fra dagen om vi får lov ;)
    Ingrid E

    SvarSlett
    Svar
    1. JA det var veldig moro. Og kjolen hennes er fantastisk. Jeg må høre om det kan bli flere bilder på bloggen ;)

      Slett
  2. Utrolig kult bilde. Håper vi får se noen flere:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Jeg må sjekke med bruden...

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.