Vi trengte ferie | Nullfiresyvni: Vi trengte ferie

Sider

mandag 27. juli 2015

Vi trengte ferie



Etter å ha vært hjemme i permisjon dette året var jeg ikke sikker på om det var så nødvendig å ta ferie i tillegg. Men jeg er veldig glad for at vi gjorde det. Å reise bort noen dager sammen, gjør at vi har satt av tid til bare å være sammen. Alt på ungenes premisser. Det har blitt korte turer på stranden, bading i bassenget, innetid i air condition- avkjølt hus, isspising, lekeplasser, hestetitting og mye annet gøy. Og ikke minst var det godt å få ordentlig varme. Da vi dro i dag, midt på natten, var det 27 varmegrader. Det kommer godt med til høsten og vinteren.

I morgen er det jobb på meg, men enda en uke fri før barnehagestart på barna og pappaen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.