Sommerferie | Nullfiresyvni: Sommerferie

Sider

fredag 17. juli 2015

Sommerferie




Vi nyter varme dager. Heldigvis endte vi opp med å bestille en liten tur til mammas hus i Spania. Sommeren hjemme har ikke vært mye å skryte av. Jeg trenger virkelig noen varme dager før høsten kommer. Og det kan vi vel si at vi fikk her nede med over 30 varmegrader på dagene. Ungene elsker å kunne være ute i lite klær. Å bade i havet tror jeg de kunne gjort fra de står opp og til de skal i seng. Det er ikke akkurat ferie å reise på tur med en på 1 og en på 3, men vi nyter kveldene på terrassen. Slik som i dag. Når ungene er i seng, slapper vi av og koser oss. Vi er veldig heldige som har muligheten til å låne et så flott sted her nede. Og det beste er at vi har alt tilrettelagt med stellebord, bil med bilstol og leker til ungene. Nesten som å være hjemme. Akkurat som å være på hytta.

2 kommentarer:

  1. Så deilig :)
    Man trenger virkelig en liten dose sol og varmegrader før man skal starte på en lang høst og vinter på jobb :))

    KOS dere!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ja det var virkelig nødvendig for meg med denne norske sommeren vi har hatt i år.

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.