PT Monicas sommerchallange og 30 days squat challenge | Nullfiresyvni: PT Monicas sommerchallange og 30 days squat challenge

Sider

tirsdag 7. juli 2015

PT Monicas sommerchallange og 30 days squat challenge


Gjør noe ekstra for DEG selv som gjør at DU føler deg bedre. 

Monica er en rå dame. Jeg har fulgt henne på instagram en stund og leser bloggen hennes jevnlig. Monica er utrolig på å motivere. Hun legger ut tips til treningsprogram og freshe bilder. Hun forteller om egen trening og andre hun trener. 

I sommer har hun er utfordring til oss. Hver dag (eller egentlig så ofte som mulig) skal du gjøre noe som gjør at du føler deg bedre. Jeg er glad i utfordringer og det motiverer meg til å komme i gang med noe. Derfor slenger jeg med med på Monicas sommerchallenge. I dag har jeg gjennomført dag to av @mammaträning ´s 30 days squat challenge, jeg har kost meg med ungene, jeg spiser i dette øyeblikket en is og vannmelon. Alt dette gjør meg glad og da føler jeg meg bedre.

Challengen ga meg også det lille dyttet til å trene selv om jeg ikke kan løpe. Derav 30 days squat challenge. Sjekk @mammaträning på instagram for å se video av hvordan du gjennomfører squats på riktig måte. 



Hva gjør at du føler deg bedre? Sleng deg med på challengen på instagram du også og se min første IG-video på @kirstiwiik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.