Min fineste ettåring. Gratulerer med dagen. | Nullfiresyvni: Min fineste ettåring. Gratulerer med dagen.

Sider

torsdag 2. juli 2015

Min fineste ettåring. Gratulerer med dagen.


I går ble hun ett år. Ett år med kos og nærhet. Med latter og tårer. Hun suser over gulvet med gåvogna. Søker når hun hører storebrors navn. Følger etter som en lillesøster gjør. Lyser opp når vi kommer hjem fra jobb. Eller bare ned fra badet. Blir sinna når hun ikke får til. Ler når hun får leke med vann. Eller skli på sklia. Elsker andre mennesker. Men vil sitte tett inntil mamma. 

Hun her altså. Hun er helt fantastisk. 


4 kommentarer:

  1. Herremin, tiden går så alt for fort!! Hipp hurra for lille vakre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ja tide går av og til altfor fort. Og i hverdagen, noen ganger, så veldig sakte...

      Slett
  2. Så nydelig!!! Klump i magen her. Tiden går så fort. Vi får bare lage flere små;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.