Jeg vil løpe. Nå! | Nullfiresyvni: Jeg vil løpe. Nå!

Sider

mandag 6. juli 2015

Jeg vil løpe. Nå!



Jeg vil løpe! Tåa har vært vond å gå på denne uken, men jeg var ganske sikker på at det ville gå fort over. Nå er det ikke problematisk å gå på foten lenger, men tåa er fremdeles øm. Og jeg som var sikker på at jeg kunne løpe i dag. Legen sa at det kunne være en liten brist og da kan det ta en-to uker før det er behagelig å løpe igjen.

Etter en lang uke som vi avsluttet med hagebursdagsfest for begge ungene så kunne jeg virkelig tenke meg en tur ut. Og når jeg ikke løper merker jeg at jeg blir litt lat på styrkedelen også.

Nei, nå må denne tåa snart bli fin. Flaks at det regner. Da frister det litt mindre å skulle ut.

1 kommentar:

  1. Kjiiipt!!
    Men er bedre å vente litt og bli helt bra, enn å starte for tidlig og ende opp med operasjon.... det gjorde sønnen her i huset, og DA tok det lang tid da...! :)

    Lykke til - kooos deg med gåturer i regnværet:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.