Min fineste 3 åring. Hipp hurra for deg | Nullfiresyvni: Min fineste 3 åring. Hipp hurra for deg

Sider

søndag 5. juli 2015

Min fineste 3 åring. Hipp hurra for deg


Storebror er tre år i dag.

Tre år siden jeg ble mamma for første gang. Tre år med gleder, utfordringer, mye kos og masse sang. Han synger. Hele tiden. Og danser. Og liker alt som har med ball å gjøre. Han har godt balltekke. Han er omtenksom. Han passer på søsteren sin og har nettopp lært seg at noe er urettferdig. Han kjeder seg ikke enda. Han er blid, men vet også godt hvordan han vil ha det. Han er helt fantastisk.

I dag blir det fellesbursdag for begge ungene. Ganske kjekt at de har bursdag så tett.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.