Back to work | Nullfiresyvni: Back to work

Sider

torsdag 9. juli 2015

Back to work



For akkurat en uke siden var permisjonslivet over. Eller det vil vel egentlig si ferien. Permisjonen min endte 18. mars og siden da har jeg tatt ut ferien min, samt at jeg har jobbet 50% en tid. Men nå er det tilbake til hverdagen. Til åpent landskap, lunsj i kantinen og varm kaffe. Men så er det litt trist. At denne tiden er over. For det blir siste gang for oss. DET er vi sikre på.

Foreløpig skal lillesnupp være hjemme med pappa og storebror så hverdagen treffer oss ikke helt enda. For akkurat det er jeg spent på. Barnehagestart. Begge skal i ny barnehage så barnehagestarten blir dobbelt opp i år. Og så kommer hverdagen, med henting og levering av ungene. Men først er det pappatid. Og det er jeg glad for at hun får.

Jeg er glad det er noen rolige dager på kontoret nå i sommer. Så vi kommer inn i gamet igjen.

4 kommentarer:

  1. Åå, det er så trist når permisjonstiden er over.. Jeg skal heldigvis gå hjemme en stund til - men det kommer garantert til å gå alt for fort! Heldigvis er det jo hyggelig å jobbe også da!

    SvarSlett
  2. Hehe, håper jobbstarten din går bedre enn min gjorde! Jeg var helt i vranglås, og et tok laaang tid før det gikk over:)
    Lykek til med levering i barnehagen! Jeg beundrer virkelig de som klarer å ordne to barn på morgenen. Jeg sliter med å rekke bussen, med bare ett:)

    SvarSlett
  3. Back to normal!
    Det er rart, men også veldig godt da ;)
    Og kjekt for lille med litt pappakos før lange dager i barnehagen ♡

    SvarSlett
  4. De er litt vanskelige disse overgangene, man skal inn i en "ny normal" og ønsker kanskje helst å holde på den gamle litt til:) Men neste epoke er ikke noe dårligere, det lover jeg deg. Og når den epoken også er over og dere skal over til enda en ny - da kommer dere til å savne den også:)
    Ønsker lykke til med den nye hverdagen, håper at det går fint - både for store og for små:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.