30 days squat challenge: dag 3 | Nullfiresyvni: 30 days squat challenge: dag 3

Sider

torsdag 9. juli 2015

30 days squat challenge: dag 3


Hvordan rekke å trene i hverdagskaoset?

Her i huset vil storebror at jeg skal være oppe i annen etasje til han har sovnet. Egentlig vil han at jeg skal ligge i sengen han til han sovner, men det blir bare tull. Så derfor har vi inngått et kompromiss om at jeg er på mitt eget rom til han har sovnet. Denne tiden er egentlig helt perfekt til å trene på. Ofte bruker han ikke så lang tid på å sovne, men i dag rakk jeg både dag 3 i 30 days squat challenge. Jeg føler at 30 knebøy/squats går veldig fint, men må innrømme  at jeg er litt skeptisk til om jeg klarer 230 stk siste dagen. Den tid den sorg.

I dag rakk jeg også å trene litt mage og rygg også. Kjørte et par runder med hip thrust, varianter av planken og liggende beinhev. Alt er bedre enn ingenting og jeg er veldig fornøyd med meg selv etter sånne småøkter.

Ungene har ikke sovet spesielt godt de siste dagene og jeg prøver å være på jobb til sju. Det blir derfor tidlige kvelder på oss. Jeg trenger ikke mye søvn, men ettersom jeg nå er tilbake på jobb for fullt, merker jeg at det er fint med noen timer sammenhengende før dagen starter i halv fem-tiden. Allerede er klokken etter sengetid for min del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.