Yogatirsdag | Nullfiresyvni: Yogatirsdag

Sider

tirsdag 23. juni 2015

Yogatirsdag




Yoga er fantastisk trening syns jeg. Jeg praktiserer nå vinyasa yoga og syns det er den beste kombinasjonen av styrke-, balanse- og tøyelighetstrening jeg vet om. Jeg er også overbevist om at det er med på å holde meg skadefri som løper. 

I dag var vi bare fire på praksisen. Vi skulle vært tolv. Det var nok mange som ble overrasket over st. Hansfeiringen tenker jeg. Fint for oss som var der. Vi fikk lekt oss litt, svettet masse og fikk en deilig treningsøkt.

Vi fikk muligheten til å stå på hendene, men det syns jeg er skikkelig skummelt. Jeg klarer ikke å bare kaste beina over hodet. Da fikk jeg heller sitte å gynge som på bildet. Det er vanskelig nok det.

Har du prøvd yoga?

1 kommentar:

  1. Har testat yoga ett par gånger, men det blir liksom inte av ordentligt... Vet att det är typ det bästa man kan göra när man är löpare, men ändå har jag svårt att ta tag i det.
    Tänker att till hösten, då... DÅ kör jag! :D

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.