Sverige-tur og grilling | Nullfiresyvni: Sverige-tur og grilling

Sider

søndag 7. juni 2015

Sverige-tur og grilling

I dag har vi vært en tur over grensa. Lillesøster tåler dårlig melkeprotein foreløpig og hun må ha grøt uten dette. Jeg ha enda ikke funnet Semper eller Enago melkefri her i Oslo så vi tar av og til turen til Sverige og Norbysenteret. I dag hadde vi god tid. Storebror var sendt med mormor og moffa til Fredrikstad og vi skulle komme etter for å se det nye huset til lillebror.


Jeg fikk meg ny løpehorts. Syns Adidas har hatt mye bra i det siste. Freshe farger og god passform. Vi kjøpte også bursdagsgave til lillesøster fra storebror og vice versa. Det som alltid er og blir populært her i huset, er BALL. I alle former og farger. Vi kan rett og slett ikke få nok virker det som. Så lillesøster får fotball og storebror får basketball.


På vei hjem dro vi innom min lillebror og hans samboer. De har akkurat kjøpt tomannsbolig og er i ful gang med å pusse opp. Vi grille, skravla og tittet på huset. Var et utrolig koselig område og huset kommer til å bli kjempefint. Minsten skreik hele veien hjem som hun pleier på den strekningen. Mor var glad da begge var i seng og glasset kunne fylles med vin.


Hvordan har din søndag vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.