Solbrente skuldre. Det er sommer i Oslo | Nullfiresyvni: Solbrente skuldre. Det er sommer i Oslo

Sider

tirsdag 9. juni 2015

Solbrente skuldre. Det er sommer i Oslo

For en deilig dag! Endelig har sommerværet kommet til Oslo.  Vi har vært på besøk i den nye barnehagen til ungene i dag. Det virker kjempebra. Alt virker så gjennomtenkt. Vi fikk god informasjon og ble møtt av hyggelige ansatte som tok seg tid til barna. Jeg gleder meg til vi begynner i august. Storebror forsvant ut på lekeplassen sammen med de andre ungene så fort han fikk lov, og lillesøster koste seg med å se på alle barna.




Vi har vært mye ute i dag. Det er så deilig med egen hage. Skuldrene er røde og nesa har fått fregner. Skuldrene har senket seg etter tirsdagsyogaen. Jeg puster igjen med magen.

Håper det blir like fint vær i morgen.


2 kommentarer:

  1. Høres kjempeflott ut. Krysser fingrene for at sommeren kommer hit og snart, selv om det visstnok er meldt enorme nedbørsmengder de neste dagene. Jeg fyrer i ovnen og hundene koser seg inne på tepper og puter.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å nei. Fyring i peisen i juni burde vært unødvendig. Håper også sommeren kommer til deg snart.

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.