Om å løpe i varmen | Nullfiresyvni: Om å løpe i varmen

Sider

lørdag 27. juni 2015

Om å løpe i varmen


Back on track. I dag ble den en deilig løpetur i skogen med naboen. Det var godt å løpe igjen. Styrketreningen etterpå utgikk og dermed senket terskelen for å løpe seg betraktelig. Det ble en periode litt mye. Men nå var det fint å løpe i skogen. Altså, med unntak av varmen. Å løpe midt på dagen på årets første sommerdag var ganske tungt. For jeg tør å påstå at dette er den første ordentlig sommerdagen vi har hatt i Oslo. Vi satt for første gang ute etter at ungene la seg. Kroppen føltes som bly uten å være sliten. Og luften jeg pustet inn føltes som å stå foran en hårføner. Selv ikke skogen var avkjølende i dag. Nei, det får nok bli løpeturer på morgen eller kveld fremover. Jeg hadde med en liten vannflaske som jeg bare holdt i hånda underveis. Det var nok veldig lurt i dag.

I dag har vi kost oss ute. Ungene har badet i bassenget i hagen og spist middag i badebuksa. Håper denne sommervarmen har tenkt å fortsette. Gjerne ut august for min del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.