Never miss a Monday | Nullfiresyvni: Never miss a Monday

Sider

tirsdag 23. juni 2015

Never miss a Monday






































Vi har hatt fast løpeavtale på mandager siden januar. Med unntak av da vi var på fjellet i påsken og at jeg var syk i samme periode, så har vi løpt hver eneste mandag. Og jeg er litt redd for at hvis jeg bryter den avtalen en gang, så er det gjort. Denne starten på uka er litt hellig. Og hvis den ene ikke slutter så gir heller ikke den andre opp. Og sånn holder vi det gående. For jeg må innrømme at selv om jeg stort sett syns det er utrolig deilig å løpe, er det noen dager det er skikkelig tungt. Som i dag. Med mange seige bakker og tunge bein. Men det er veldig deilig etterpå. Og så er det veldig koselig å ha disse faste avtalene med trim og skravling.

Å ha en fast treningspartner er gull verdt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.