Meditativ løpetur i Østmarka | Nullfiresyvni: Meditativ løpetur i Østmarka

Sider

mandag 8. juni 2015

Meditativ løpetur i Østmarka

Mandager er min løpedag. Jeg løper fast med naboen hver mandag. I dag skulle derimot mannen på kurs. Så jeg ringte min pappa og spurte om han kunne sitte barnevakt en times tid. Han bor i nærheten. Andre ber kanskje om barnevakt for å gå ut og spise, gå på kino, treffe venner. Jeg får barnevakt for å løpe. Det er helt klart verdt det.

 Ny shorts fra Adidas og kompresjonsstrømper fra Zensah

Sola skinte, Østmarka var herlig og sval, beina var fine og selskapet topp. Tankene flyr og det er riktig så meditativt å løpe. Jeg er i balanse igjen.


Kjørte en runde med bein da jeg kom hjem. Knebøy, bulgarske utfall, hip thrust og tåhev x 3. Må trene bein for å forebygge skader og for å orke å løpe lenger. Perfekt når det ikke tar så lang tid og kan gjøres hjemme på stuegulvet.

4 kommentarer:

  1. Si ifra neste gang dere løper i Østmarka da:) Det er jo helt magisk der når været er sånn som det var i går.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi løper her hver mandag klokken halv åtte ;)

      Slett
  2. Det er så mange fine steder å løpe i Østmarka! Mvh ny leser som er mamma til en liten (med melkeallergi og samme navn som din minste) og en større, som også liker å løpe der.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, så moro. Ikke det med melkeallergien da, men resten :) Tenkte å prøve meg på en lengere tur til helgen. Må begynne å ta noen ordentlige turer for å klare dette halvmaratonet til høsten.

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.