Mai altså! | Nullfiresyvni: Mai altså!

Sider

tirsdag 2. juni 2015

Mai altså!

For en fin måned det har vært. Jeg har fått løpt masse, registrert 84 km på Nike+ appen. Det har blitt mange lange trilleturer og mye tide utendørs. Er det finvær syns jeg det er kjempekoselig å trille langt på morgenen, våkne ordentlig og kople ut hodet. Vi har vært sammen med venner og familie. Og jeg har deltatt i mitt første lange løp. DET var moro. Spesielt etterpå.

Selv om mai har vært den kaldeste på 19 år har det stort sett vært veldig fint løpevær. Og løping har blitt veldig viktig for meg. Jeg kjenner det krible i kroppen om jeg ikke har løpt på et par dager. Da behøver jeg ikke ta en lang tur, men å knyte på seg joggeskoa og løpe en halvtimestid er utrolig deilig.


Nå håper jeg vi får litt sommervær her i Oslo snart. Vi koser oss masse med ungene de dagene vi kan være ute og leke og slappe av hele dagen. Og vi går litt mer på hverandre om været er som i dag. Heia sommer og sol sier jeg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.