Kroppen trenger en pause | Nullfiresyvni: Kroppen trenger en pause

Sider

onsdag 24. juni 2015

Kroppen trenger en pause





































Onsdager er intervalldag. Men i dag orket jeg rett og slett ikke løpe. Noe av grunnen er at onsdag alltid føler etter løpemandag og yogatirsdag, og i går var yogatirsdag ganske tøff. Helt gåen i armene. Men så har det også blitt til at jeg legger inn styrkeøkt etter løpeturene for å få orden på knær og hofte. Og nettopp dette har gjort meg litt lei. Styrketrening etter løpeturen gjør at det ikke lenger bare er å snøre på seg skoene, løpe og så hoppe i dusjen (etter tjue minutter med uttøying som jeg ikke kan være foruten). Jeg har rett og slett følt at det har gått fra en deilig løpetur til trening. Da er det ikke lavterskel lenger. Så i dag ble det rett og slett ingen løpetur og ingen beinøkt. Kroppen trenger en dag i ro. Jeg lurer på å løpe til jobb i morgen. Vi får se da.

I dag dumpet det ned litt egentid i postkassen. Jeg syns det er så deilig å sitte å bla i ShapeUp, Kamille Puls eller RunnersWorld. Perfekt når jeg trenger litt tid for meg selv og bare vil slappe av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.