En liten sommerdag | Nullfiresyvni: En liten sommerdag

Sider

fredag 5. juni 2015

En liten sommerdag

Endelig ble det en sommerlig dag. Ikke veldig varmt når solen stikker bak en sky, men jeg tar alt som kommer denne veien om dagen. Dagen startet tidlig, 04.47, for lillesøster og meg. Etter levering i barnehagen ble det løpetur med lillesøster i vognen sammen med naboen og hennes datter. Det er perfekt å løpe når ungene skal sove. De får en fin tur og det samme gjør vi. Kjenner at dette er fjerde dag på rad jeg trener. Litt gåen i leggene. Jeg har også skjønt at jeg er veldig fremme på tærne når jeg løper og bruker leggen mye. Henger vel igjen fra mine fotballår. Prøver nå gode øvelser jeg fikk på løpekurset. Må få igang lår og rumpe slik at disse musklene kan dra lasset på løpingen.


Storebror hadde sommeravslutning i barnehagen i dag. Det var sang og medaljeutdeling. En liten stolt kar som fikk -dalje. Det beste av alt var nok at mormor var med. Mormor og Moffa har vært i huset sitt i Spania lenge nå og det var et gledelig gjensyn.

Stas med medalje

Nå er mannen ute med gutta og jeg koser meg med et glass vin og skal begynne på boken Løp som en jente. Har hørt den er morsom. Gleder meg!

Litt ensporet om dagen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.