6 grunner til å løpe i regnet | Nullfiresyvni: 6 grunner til å løpe i regnet

Sider

onsdag 17. juni 2015

6 grunner til å løpe i regnet


De herlige sommerdagene i Oslo fikk i dag en brå slutt. Regnet bøtter ned og for meg som er hjemme med en liten aktiv snuppe på 11 mnd på dagtid betyr det mye innetid.  Men etterpå. Da er det løpetid. Litt regn skal ikke hindre meg i å få luftet ut hodet.


Mine 6 grunner til å løpe i regnet
  1. Løping er fantastisk uansett vær
  2. Med regnet kommer frisk deilig luft
  3. Du kan plaske godt oppi vanndammene for våt blir du uansett
  4. Følelsen etterpå er herlig
  5. Den varme lange dusjen er verdt det
  6. Du kan skryte av å ha løpt, selv i regnet, på sosiale medier

Jeg liker å løpe i regn jeg da, selv om solskinn er å foretrekke. Har du tatt turen ut i dag?

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikke sant. Er det ikke dokumentert så har man vel heller ikke trent? ;)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.