Skuffet | Nullfiresyvni: Skuffet

Sider

søndag 10. mai 2015

Skuffet

I går løp jeg Holmenkollstafetten med jobben (for oss er det bare gøy). Jeg hadde en forholdsvis enkel løype, men de avsluttet med en liten bakke. Samtlige tilbakemeldinger var at jeg burde holde tilbake på denne etappen. Og det gjorde jeg. Jeg holdt så godt tilbake at plutselig så stod hun jeg skulle veksle med foran meg og løpet var over for min del. Og der stod jeg da. Ikke sliten, bare så vidt begynt å varme opp og klar for å løpe i alle fall 9 km til. Og det er nettopp det. Jeg løper jo vanligvis mye lenger. Og sett ut i fra det så holdt jeg god fart. Nå skulle jeg ikke løpe mer enn 1500 m. Men jeg har jo lært noe da. Blant annet å ikke legge opp et løp på 1500 m på samme måte som ett på 10 000m. Neste gang etappe 11. Da er det du og jeg. Og da skal jeg løpe fletta av deg!


Løp du Holmenkollstafetten?

1 kommentar:

  1. Ooohh, rett og slett mye råere enn de andre trodde - det er kult :))
    Flink du! Og tipper den derre nr 11 gruer seg til neste år:)

    Jeg løp definitivt IKKE Holmenkollstafetten, haha.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.