Nye steder, gode venner og kveldsintervaller | Nullfiresyvni: Nye steder, gode venner og kveldsintervaller

Sider

søndag 31. mai 2015

Nye steder, gode venner og kveldsintervaller

Vi må ut av huset med ungene i helgen ellers blir vi sprø alle sammen.

I dag møtte vi noen venner i nærheten av Vollen, ved Asker. Der var det en kjempefin barnehage ungene kunne leke i, rett ved sjøen. Det er utrolig avslappende å se utover vannet, nyte solen og la ungene leke med hverandre. Vi grillet pølser, kastet steiner i vannet, husket og gravde i sanda. Ungene koste seg og vi voksne kunne slappe av vi også. Jeg må innrømme at jeg ikke er så veldig sosial på kveldene lenger, men jeg vil ikke si jeg er mindre sosial enn før. Det har bare endret seg til at det er lettere å finne på noe med andre på dagtid. Det er lettere å treffe andre til lunsj enn til middag (som for de uten barn helst begynner etter seks).






I kveld løp jeg intervaller med naboen på Lambertseterbanen. Det sies at 4x4 intervaller gir best treningseffekt. Vi får nå se. Det var ganske mentalt utfordrende å løpe i ring på bane i 4 minutter i høyt tempo. Men det var veldig deilig etterpå.

1 kommentar:

  1. Enig med deg der at lettere med en felles lunsj enn en middag. Og så flink du er med 4 X 4. Personlig hater jeg den, men skal allikvel bli bedre for det skal jo være så effektiv.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.