Halvmaraton i København? | Nullfiresyvni: Halvmaraton i København?

Sider

torsdag 28. mai 2015

Halvmaraton i København?

På kveldene har jeg og mannen i det siste slengt på en episode av The Americans på Netflix. I går skulle han derimot holde på med selvangivelsen (selvstendig næringsdrivende) og jeg skulle blogge og nyte dette fantastiske lyset denne sommeraktige kvelden. Etter å ha skrevet om intervaller og løping, havnet jeg innom København halvmaraton. Jeg har sagt at jeg ikke er så interessert i å løpe halvmaraton i Oslo. Det er fordi jeg syns det er litt slitsomt å løpe så langt og finner ikke helt motivasjonen til å gjøre det. Men da jeg så denne løypa, som svinger innom så mange av de fine stedene i København, en by jeg elsker, ble jeg litt gira. Det går for å være en lettløpt løype, og Danmark er jo flatt. Ikke som EcoTrailOslo dette. Og jeg kunne tenke meg en shoppingtur hit snart. Uten barn.


Så kanskje blir det halmaraton i København til høsten...Hva sier du, Stine?

5 kommentarer:

  1. Å, det høres deilig ut. Min plan om å komme i super løpeform i år, har stranda i hekseskudd, vond rygg og mye logging. Men neste år! Og inspirerende å lese om løping hos deg!

    SvarSlett
  2. Å, det høres deilig ut. Min plan om å komme i super løpeform i år, har stranda i hekseskudd, vond rygg og mye logging. Men neste år! Og inspirerende å lese om løping hos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Hyggelig å kunne inspirere. Man skal lytte til kroppen. Å prøve å trene med skader gjør jo bare vondt verre. 2016 får bli et bra år :)

      Slett
  3. Jeg er jo selvfølgelig med. Shoppingtur til køben uten barn sammen med deg og i tillegg løpe høres helt perfekt ut:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja gjør det ikke? jeg gleder meg.

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.