Fiksedag og bursdagsfeiring | Nullfiresyvni: Fiksedag og bursdagsfeiring

Sider

torsdag 14. mai 2015

Fiksedag og bursdagsfeiring

I dag har vi fått gjort mye her hjemme. Rommet til lillemor, som frem til nå har fungert som lagerplass, har blitt ryddet. I utgangspunktet tenkte jeg å ha begge ungene på samme rom, men når lillesøster fremdeles ikke har et godt sovemønster får hun ligge på eget rom inntil videre. Hun våkner fremdeles rundt fem ganger om natten. Blir ikke mye søvn på oss her i heimen.


Vi har også fått ryddet opp i hagen, beiset blomsterkassene jeg har fått og satt opp hagemøblene vi kjøpte i går. Jeg fikk også tatt med en løpetur før vi skulle i bursdag, klarte til og med ny pers: 5 km under 25 min. Ganske så fornøyd med det. Og digg å kjenne at kroppen funker så bra.


Fadderbarnet mitt, William, ble fem år i dag og det ble selvfølgelig feiret med selskap hjemme hos dem i Ski. Mammaen og pappaen hadde sammen laget en superkul Lynet McQueen kake til ham. Utrolig kul, og et veldig stolt bursdagsbarn.


Lillesnupp i sine føste sko

I dag var det jo helt nydelig i sola. Men med en gang den forsvant, minnet det ikke særlig om sommer lenger. Får håper det snur innen sommermånedene faktisk kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.