Altfor tidlig! | Nullfiresyvni: Altfor tidlig!

Sider

lørdag 9. mai 2015

Altfor tidlig!

I dag har lillesøster sovet første natten uten pupp. Endelig. Jeg håper dette er starten på lengre soveøkter om natten også. Nå sover hun toppen to timer i strekk. Begge ungene var oppe før seks og det var i tidligste laget ettersom vi hadde besøk i går kveld. Nå sitter jeg i en zombieliknende tilstand og hører på ungene mase om at jeg skal være med å leke. Hvem er i stand til å leke noe som helst så tidlig? Det virker som de ble fornøyde med hytta som ble laget i stua. I alle fall for en liten stund.


I dag skal jeg spise frokost med en venninne og senere løpe Holmenkollstafetten med jobben. Med dette herlige været gleder jeg meg til å komme meg ut. Hva er dine planer for dagen?

1 kommentar:

  1. Så deilig med en hel natts søvn ♡
    Planen vår for i dag var å besøke vestkanttorget for og gjøre noen kupp:)
    Men på grunn av nettopp denne stafetten var alle gater stengt, så vi snudde og dro på shopping på StorO senteret i sstedet, jeg og datteren, det ble dyrt, hhe:))

    Håper løpet gikk fint, og at du får sove denne natten og:)

    Ha en fortsatt fin helg! :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.