Hageliv | Nullfiresyvni: Hageliv

Sider

lørdag 18. april 2015

Hageliv

Vi har hage!!! Det er utrolig deilig må jeg si og jeg gleder meg voldsomt til varmere dager. Vi har en liten hageflekk med en passe stor platting. Hagemøbler er bestilt og her om dagen plantet jeg og storebror blomster i den ene store potta vi skal ha på plattingen. Jeg orker ikke planter og blomster som krever for mye stell, men jeg gleder meg til å få plantet i blomsterkassene jeg fikk av naboen også. Og så har vi en skråning i enden av hagen som er på fellesområdet hvor jeg tenker det hadde vært fint med noen "ville" blomster, feks sånne små blå som man ser over alt om dagen.



 Dette holder i massevis for meg.

Er du i gang med hagearbeidet? Syns du det er moro å holde på eller vil du helst bare slappe av som meg?


2 kommentarer:

  1. Her er vi nok ikke så veldig glade i hagearbeid, så vi la platting over hele vi :)
    Men det blir blomster likevel altså, i krukker ♡
    Har ikke begynt enda, men det er vel på tide - i dag har det jo rett og slett vrt SOMMER! :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.