Sliten og fornøyd | Nullfiresyvni: Sliten og fornøyd

Sider

søndag 26. april 2015

Sliten og fornøyd

Så hvordan gikk Sentrumsløpet? Jo veldig bra. Jeg var litt treg i starten og brukte lenger tid på de første fem kilometerne enn jeg hadde håpet. Jeg var nok litt feig og turte ikke helt å ta i, i tilfelle jeg skulle sprekke. Og i det store og det hele var nok det lurt. Jeg tok fint igjen endel av den tapte tiden og fullførte mila på 52 minutter og 45 sekunder. Det er to minutter raskere enn sist jeg løp en mil på trening så jeg er veldig fornøyd med det. Det var utrolig moro å løpe i går. Masse folk. Til tider litt vel mye folk. Det ble mye sikksakkløping mot slutten da folk begynte å bli slitne. Hele barselgjengen gjorde det veldig bra ut i fra sine egne mål og vi feiret da med en god middag på Ekebergrestauranten på kvelden. Syns det var kjempegøy at vi alle deltok og gjennomførte dette.

Jeg er klar!

 Fullført. Varm, rød og lykkelig

I dag har vi tatt en sykkeltur bort til Åpent Bakeri på Holtet hvor vi møtte min pappa og hans samboer. Det ble frokost og lek på den fine lekeplassen på Bekkelaget skole. Ganske så deilig.

På plass i sykkelvognen. Ganske moro syns begge to

Spiller fotball med morfar. Han lille her elsker alt som har med ball å gjøre

På vei hjem igjen. Det er fine sykkelveier her på Nordstrand. 
Vi syklet en vei hver med vognen. Det er tyngre enn man skulle tro.

Lillesnupp sovnet på vei hjem

følg meg på instagram @nullfiresyvni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.