Sentrumsløpet | Nullfiresyvni: Sentrumsløpet

Sider

lørdag 25. april 2015

Sentrumsløpet

I dag gjelder det. Dette er et av målene jeg satte meg da jeg begynte å løpe i vinter. Sentrumsløpet. Med nesten 12 000 påmeldte kommer det til å bli en folkefest i Oslo sentrum. En våt folkefest er det spådd. 


Jeg er klar jeg altså. Ladet opp i går med å feire at jeg og mannen har vært sammen i 11 år. Vi fikk oss barnevakt og tok turen til byen. Han hadde booket bord på Xich Lo (ligger i Eger). Fantastisk god vietnamesisk mat. Og selv om ikke vin er den beste oppladning så er det å slappe godt av så absolutt det.

Så tilbake til denne mila som skal tilbakelegges. Selve distansen har jeg løpt mange ganger. Men jeg husker så veldig godt Holmenkollstafetten i 2009. Det var vått og kaldt. Jeg hadde varmet opp, men stivnet helt igjen før denne pinnen nådde meg. Brrr. 

Så lenge kneet holder er jeg lite bekymret for dagens prestasjoner. Den siste uken har jeg løpt intervaller på Lambertseterbanen. Helt fantastisk å løpe på bane. Og onsdagen tok vi med oss ungene i vogna og lot de sove i skyggen mens vi løp. Helt perfekt.


Dette skal bli moro! Dette SKAL bli moro. Dette skal bli MORO.


4 kommentarer:

  1. Masse lykke til!!!! Regner med at du kommer til å bruke den t-skjorten med nummerskiltet i all fremtid på løpeturene dine;) Kult med navnet ditt på brystet da. Masse lykke til.

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart jeg alltid vil bruke den... ;)

      Slett
  2. Eheyyy, sporty:)
    Så gøy - lykke til!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.