Hverdagsselskap | Nullfiresyvni: Hverdagsselskap

Sider

torsdag 30. april 2015

Hverdagsselskap

I går var en skikkelig deilig dag. Jeg fikk løpt intervaller på Lambertseterbanen med naboen på morgenen. Sist sov begge ungene fint i vogna på sidelinja, men i dag ville de helst være i bevegelse. Pyramideintervaller med barnevogn kjennes. Godt intervalltrening ikke tar mer enn en halvtimes tid!

Nå begynner de å ha det ordentlig koselig sammen

Til lunsj hadde vi besøk av barselgjengen. Ungene blir tydelig glade av å se hverandre. Jeg syns jeg har vært så heldig som har funnet denne fine gjengen med jenter. Barselgruppen er selvlaget og består av mine to naboer, en barndomsvenninne av en av naboene og en annen som de traff på barselyoga. Alle med sommerbarn 2014. Det har helt klart gjort at jeg føler at å flytte hit til rekkehuset har vært en helt riktig avgjørelse. Og med gode naboer man kan skravle med over hekken, som tar en kaffe i hagen eller en spontan trilletur gleder jeg meg bare til tiden som kommer.


I går var også en av naboene og jentene her på middag. Mannen er på jobbreise og vi trenger begge å underholde ungene etter barnehagen. Det var kjempekoselig med hverdagsselskap, så avlappet. Og spesielt lillemann ser så opp til nabojenta som er skolejente til høsten. Og hun syns nok han er bedre selskap enn å være alene, selv om han er liten.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.