Fjellpåske | Nullfiresyvni: Fjellpåske

Sider

fredag 3. april 2015

Fjellpåske

Vi har hatt fem deilige dager på fjellet. Vi reiste opp på dagtid på søndagen, i sovetiden til småttisene og det funket veldig mye bedre enn å reise opp på kvelden i sovetiden. Snupp sover mye bedre på dagtid og det ble mindre hyling og de var veldig greie å ha med å gjøre. Det ble to stopp opp for det er jo ikke kjempegøy å kjøre bil når man gleder seg så veldig til å se bestemor og farfar. Hytta ligger litt utenfor Fagernes og kjøreturen er helt overkommelig.


Det ble et par fine skiturer, litt sol, aking på veien utenfor hytta, snøhulelaging, engler i snøen, vafler i solveggen og påskekrim. Formen min er ikke helt på topp og det er ikke så lett å hente seg inn når det blir så lite søvn som det er om dagen.


Nå venter bypåske. Jeg elsker bypåske. Og vi skal få lillesnupp til å sove i egen seng, hele natta. Jeg regner ikke akkurat med at det blir mer søvn på oss de neste dagene. Ikke bare bare å gjennomføre dette med storebror i rommet ved siden av. Krysser fingrene for at når påsken er over så er vi i et mer normalt gjenge.







1 kommentar:

  1. Så perfekt!
    Å få litt fjell og litt by :)

    Lykke til med sovesnuinga:))

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.