Det som alltid skjer: Sykdom. Eller tenner. | Nullfiresyvni: Det som alltid skjer: Sykdom. Eller tenner.

Sider

tirsdag 7. april 2015

Det som alltid skjer: Sykdom. Eller tenner.

Ja så ble det en natt med lite søvn og en potte tett unge som endte mellom oss i senga og på puppen på morgenen. Håper dette lille steget tilbake ikke ødelegger for hele prosjekt påske. I dag sovnet hun faktisk av seg selv på fem minutter, kun med pappas tilstedeværelse i rommet. Er det ikke typisk. Man tror man har fått inn en rutine, så blir ungen sjuk. Eller tennene kommer.

Det var helt herlig å komme tilbake til hverdag i dag. Jeg elsker ferier. Virkelig. Og jeg syns det er ordentlig koselig å være oss fire sammen. Men når hverdagen kommer skjønner jeg også hvor sliten jeg blir av å være på 24/7. I dag ble det en rolig tur med naboen og tjue minutter på puta mens lillesnupp sov i vognen utenfor. Selvfølgelig ble denne deilige stunden avbrutt av at naboen bestemte seg for å rive ned boden sin akkurat da, men alt er bedre enn ingenting. Jeg håper min forkjølelse er på vei over. Er superrastløs og har egentlig bare lyst til å løpe. Men jeg skal være tålmodig. Jeg skal vente til jeg er helt frisk.

I går var vi i Hvervenbukta med frk Sørlie og hennes fine gjeng.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig typisk når man akkurat har fått inn en rutine!!!! Men håper det bare var for en natt da.

    SvarSlett
    Svar
    1. Blæ. Det var ikke bare for en natt og vi må nok starte om igjen med søvn og baby. Gleder oss til helgen. NOT!

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.