Bruktfunn | Nullfiresyvni: Bruktfunn

Sider

tirsdag 28. april 2015

Bruktfunn

Jeg er ingen racer på loppemarked og tråler heller ikke finn.no, men jeg er superfornøyd når jeg kommer over gode bruktfunn. Som denne gyngehesten. Det var en i en bytte-gi bort-gruppe på facebook som skulle kvitte seg med den. Hun bodde ikke langt unna og jeg var så heldig å få den. Perfekt for mine to små røvere. Syns den var kul som den er og tenker ikke gjøre stort med den. Jeg er veldig glad i gjenbruk og både gir bort ting vi ikke vil ha/trenger/er vokst ifra, og er superfornøyd når vi selv arver klær/får ting vi trenger. Sånn som blomstekassene til hagen, eller helt fine parkdresser ting ungene.


Er du glad i gjenbruk?

2 kommentarer:

  1. Perfekt! Jeg elsker loppemarkeder og bruktbutikker, men dessverre blir det sjelden tid (og man må ha tid for å finne frem til godbitene innimellom alt skrapet)! Får ta opp hobbyen igjen når ungene er litt større! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er noe med at det krever endel tid. Men moro når man finner godbitene ;)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.