Barnehageplass | Nullfiresyvni: Barnehageplass

Sider

torsdag 9. april 2015

Barnehageplass

Jippi! Vi har fått barnehageplass til begge ungene i ny barnehage fra høsten av. Storebror går nå i en barnehage som er fra 1-3 år og lillesøster skal begynne for første gang til høsten. Vi har fått førstevalget vårt og jeg er superglad. Ikke bare er det en barnehage som ikke er så lang unna her vi bor (tar vel bare ti minutter å gå), men den har også et veldig godt rykte på seg. Her er det stabile voksne, mye utetid og kreativitet. At barnehagen er gammel har lite å si for min del. Ungene trenger ikke fancy leker, sanserom og designmøbler for å trives. Her er det spennende og kuppert uteområder, personale som har vært der lenge og en god plan for hvordan de vil drive barnehage.

Nå er ungene i seng og gubben og jeg skal feire litt!!


Venter dere på barnehageplass?

2 kommentarer:

  1. GRATULERER!!!!!! Så bra:) Man kan alltids finne en grunn til å feire litt;)

    SvarSlett
  2. Herlig!!!! Vi fikk plass i en annen barnehage enn den de to eldste går i nå til minstemor. Kommer til å takke nei, og blir gående hjemme i forlenget permisjon ulønnet. Går greit siden jeg uansett hadde tenkt til å ta litt forlenget permisjon. Men håper at vi får plass i riktig barnehage i løpet av året!!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.