Tumletid med Bobles | Nullfiresyvni: Tumletid med Bobles

Sider

torsdag 26. mars 2015

Tumletid med Bobles

I dag startet vi dagen med påskefrokost i barnehagen. Det er hyggelig å være litt sammen med storebror i barnehagen og få et lite innblikk i hans hverdag av og til. Etterpå dro jeg og snupp på tumletid med Bobles på Illums hvor vi møtte frøken Sørlie. Dette har vi vært på før og ungene syns det er kjempegøy. Jeg syns det er interessant å høre mer om møblene ut i fra den alderen ungene er i. Dette er møbler som er utformet for å se bra ut i hjemmet, være laget av materiale som er slitesterkt og som ikke lager bråk og de skal stimulere barnas motoriske utvikling. Hjemme har vi allerede flere tumlemøbler. Både storebror og lillesøster bruker disse. Jeg liker at de funker til begge, uavhengig av alder og kjønn. Det gjør også at det er fine gaver å ønske seg sammen til jul og bursdag.


 Den perfekte kontorstolen. Man sitter rett i ryggen og kan vugge på den runde bunnen.



 Vi var så heldige å få en fin overraskelse også - en bObles-elefant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.