Skikkelig egodag | Nullfiresyvni: Skikkelig egodag

Sider

fredag 13. mars 2015

Skikkelig egodag

I går hadde jeg en skikkelig egodag, og det var helt fantastisk. Mannen fikk plutselig fri og tok lillemor hele dagen. For meg startet dagen da med å lever i barnehagen for så å kjøre av gårde til min aller første PT-time noen sinne. jeg har tenkt lenge på å skaffe meg en PT for jeg klarer ikke motivere meg til å dra på et treningssenter. Det krever mer enn å slenge på seg joggeskoa og ta seg en løpetur. Jeg vant en PT-time hos Silje ved Muskelklinikken og gledet meg veldig til å prøve dette. Og det svarte absolutt til forventningene. Jeg sliter med å gå i dag for å si det sånn.



Etter en liten tur hjem for å skifte dro jeg rett til byen og Grand Hotell. Her hadde Netflix invitert til #metime for mammaer og pappaer og vartet opp med drinker, goodiebags, mat og det aller beste, annsiktsbehandling og massasje hos Artesia spa. Det var helt herlig. Jeg koste meg stort sammen med Kikki og Superpapsen og hans sidekick Arnt. Arrangementet var i forbindelse med lansering av serien Unbreakable Kimmy Schmidt. Gleder meg til å ta fatt på denne. Skikkelig morsom.



Etter eventet dro jeg hjem for å kose litt med ungene for deretter å få dem i seng før jeg dro på yoga. Det ble nok med trening i går for å si det sånn, men yoga er ikke bare trening. Det er og veldig deilig for å senke stressnivået i kroppen (som også småbarnsmødre i permisjon kjenner på).


Egodagen var helt perfekt og det var deilig å ha en liten hverdagsflukt. Da er det også ekstra godt å være sammen med lillemor igjen i dag. Man må være borte litt for å glede seg ordentlig over hverdagen også.

1 kommentar:

  1. Oida, det hørtes litt stressende ut, men også veldig herlig! :)
    Tipper det var digg med massasje ♡

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.