Morgenstund har gull i munn | Nullfiresyvni: Morgenstund har gull i munn

Sider

mandag 16. mars 2015

Morgenstund har gull i munn

I dag havnet vi litt ute av rytmen. Lillesnupp våknet en time tidligere enn normalt og må da sove en time tidligere på morgenen. Vanligvis pleier jeg å time soving med levering i barnehagen, men i dag ville ikke det gå for jeg orket ikke stresse med å få storebror i barnehagen før åtte. Jeg sa derfor til storebror at jeg skulle ut å trille babyen foran huset til hun sovnet og så skulle vi gå i barnehagen. Plutselig kommer storebror i døra, ferdig påkledd og med babydokka under armen. Han skulle nemlig få sin baby til å sove også. Så da gikk vi over plassen foran huset, begge to, med hver vår baby i vogn.

Jeg liker morgener så godt. Vi har god tid. Til å gjøre ting som dette.





2 kommentarer:

  1. Det er gull verdt å ha tid om morgenen! Det var noe av grunnen til at jeg ville ha forlenget permisjon med tvillingene - slippe rushet med tre unger og levering og komme halsende av gårde til jobb hver dag. Det er veldig greit å ha litt fleksibilitet, særlig når de er så små! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er deilig både for liten og stor. Ungene er mer fornøyde med å komme seg i barnehagen etter å ha hatt litt tid med meg og jeg er ikke sur og grinete ;)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.