Bursdagsfeiring | Nullfiresyvni: Bursdagsfeiring

Sider

mandag 23. mars 2015

Bursdagsfeiring

I går feiret vi bursdagen til min fine niese og min storesøster. Lille A hadde tidligere fått Elsa-kjole av oss som selvfølgelig ble brukt i går. Det er kjempekoselig å se søsters og hennes familie, men vi ser hverandre dessverre altfor sjelden. Storebror koste seg masse. Han elsker å være sammen med andre unger og er alltid lett å ha med på besøk. Og etter en uke med lite barnehagetid var det fint å få ut litt energi.

(beklager litt dårlige bilder, men kameraet har streiket og jeg er stuck med mobilen)




Gaven fra oss ble et antrekk for våren. Kunne egentlig tenke meg akkurat det samme selv. Søster fikk vinterstøvler som hun hadde ønsket seg, og det kunne vel egentlig ikke være mer perfekt i går med det snøværet som kom.

1 kommentar:

  1. koos med bursdag :)

    Håper på å se deg denne uken.
    smask!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.