Aktiv mamma | Nullfiresyvni: Aktiv mamma

Sider

torsdag 12. mars 2015

Aktiv mamma

Ja nå har vi kommet oss til mars og jeg har gjort unna disse 30 treningsøktene som har vært utfordringen på instagram. Jeg har blitt superglad i å løpe, elsker yoga og prøver å putte inn noen styrkeøkter her og der. Det jeg elsker med å løpe er at det bare er å ta på seg skoa og komme seg ut døra så er man i gang. Og om man løper tre kilometer eller ti er ikke det viktigste. Nå har jeg meldt meg på to løp, sentrumsløpet hvor jeg skal løpe 10k og EcoTrail hvor jeg skal løpe 1,8k. Har litt å trene mot nå. En god motivasjon. Selv om jeg tidvis lurer på hva jeg tenkte med da jeg meldte meg på  1,8k. Det er nesten to mil det. Må ha vært tanken på å løpe med de nye joggeskoene. For så enkel kan min motivasjon være gitt. Og ja, tanken på fri. Ingen barn blir med på turen. Eller. Det er jo ikke helt sant. Jeg har begynt å jogge med barnevogna en gang i uka. Men da søver lillesnupp. Og jeg må ut og gå uansett. Treningsfri gjelder liksom ikke mammaer. Snupp sover 1,5 timer i strekk om jeg går i raskt tempo. Det blir noen mil i uka det. Så om noen trenger oversiktsraport fra Nordstrands gater tror jeg at jeg har temmelig kontroll der.

Har du også en unge som bare sover i vogn i høy fart, eller får du av og til slengt beina på bordet og drukket en kopp kaffe?

Det blir stort sett bilder med telefonen om dagen. Følg meg gjerne på instagram @nullfiresyvni

Hva mamma, enda en treningstights? Elsker nettshopping ;)

Jogget med vogn og er rimelig fornøyd med meg selv.

Flyveren. God trening for hele kroppen.


Hoppende glad for å ha jogget en mil. Elsker forresten tightsene fra Adidas. 
Kjøpte disse hos runwild.no (ikke sponset)


4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg stort til å løpe med deg den 23.mai:) Vi skal bruke lang tid. Ja kanskje krabbe hele veien. Det er jo vår barnefire tid. Også skal vi være med på buffet etterpå og kanskje ut på byen ja. Dette blir en helaften spør du meg;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg håper jeg skal klare å løpe og ikke trenge å krabbe EcoTrail løpet, men det er godt å ha alle muligheter åpne ;) Og ja vi skal kose oss etterpå også ;)

      Slett
  2. Dæven, du er sprek ass!
    Deilig og føle seg fit og fresh, og for ikke å snakke om all energien man får :)

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Ja det er veldig deilig å ha energi. Og bonusen er jo selfølgelig at man føler seg bra :)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.