8 månederskontroll | Nullfiresyvni: 8 månederskontroll

Sider

onsdag 11. mars 2015

8 månederskontroll

I går var vi på 8 månederskontroll på helsestasjonen. Lille har strukket seg hele fem cm siden 6 månederskontrollen og har fin vektoppgang. Ikke at vi helt husker hvordan dette ligger an. Datasystemene var nede og sist hadde jeg glemt helsekortet så det er ikke ført opp noe. Men vi var vel begge enige om at hun er ved godt hold. Ikke en stressa mamma dette her akkurat. Hun kan dra seg fremover, sitter selv og snur seg rundt. Det er vel ikke mye mer man forventer i denne alderen. 

Jeg nevnte for jordmor at fontanellen hadde lukket seg siden sist, men dette var ingenting å bekymre seg over. Og da gjør jeg ikke det. Storebror sin lukket seg ved toårsalderen så jeg visste ikke at det var så store forskjeller. 

Nå gjenstår vel bare å få orden på denne sovingen. Det klarte vi jo rundt toårsalderen med storebror så det er håp. Laaaaangt der fremme...


1 kommentar:

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.