Tips: Sophie la girafe | Nullfiresyvni: Tips: Sophie la girafe

Sider

tirsdag 3. februar 2015

Tips: Sophie la girafe

Hvis man er mamma (eller pappa) har man nok ikke klart å unngå den pipende giraffen. Jeg snakker selvfølgelig om Sophie la giraf. De fleste barn har en eller anen form for biteleke i denne giraffens form. Selv har vi både biteleke og koseklut til lillesnupp. Nå har jeg også oppdaget at de har en egen hudpleieserie til babyer og barn (jeg oppdaget dette helt på egenhånd, uten at innlegget er sponset). Vi har prøvd den organiske oljen og jeg elsker den. Den er deilig å ha både i vannet og rett på huden og er god mot atopisk hud (dette gjelder foreløpig bare meg og krysser fingrene for at ikke ungene får det). Jeg bruker den av og til selv også. Og så syns jeg den har en deilig og naturlig lukt. Absolutt å anbefale.

2 kommentarer:

  1. Oi, den må jeg prøve!! :-)
    Et annet hått tips (while you´re at it): Jeg har gaveskuffen full av Sophie i alle former og varianter, for om man skal til Frankrike anytime soon.. 1/3 av prisen her hjemme!!! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Super tips! Det er jo kjempefine gaver

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.