Stor jente, stor vogn | Nullfiresyvni: Stor jente, stor vogn

Sider

onsdag 11. februar 2015

Stor jente, stor vogn

Lillesnupp har blitt stor. Så stor at hun jobber så fælt med å titte over kanten i bagdelen på vogna at vi nå har byttet til sportsdelen. Og jeg syns det både er deilig og litt vemodig. Hun derimot, elsker det. Hun kan se verden. Og sovner ganske raskt i den "nye" vogna. Dette begynte å bli et problem i bagdelen. Hun skrek så fælt at samtlige i nærheten stirret meg i senk og fikk meg til å føle meg som en grusom mor. Så får vi se da. Om dette fortsetter. Ulempen med denne sportsdelen er jo at ungen nå er vendt bort fra meg. Dette plaget meg aldri med storebror, men med lillesøster så skulle jeg gjerne hatt valget. jeg skulle gjerne hatt en vogn hvor jeg kunne gjøre begge deler. For lillesøster vil akkurat nå se verden, og ikke mamma.


4 kommentarer:

  1. kjenner til det. Jeg hadde selv en emmaljunga city cross. Det greie med den var at jeg kunne ha henne mot meg i sportsdelen. De gangene hun ikke var fornøyd med det, var det bare å klipse opp festet og snu hele sporstdelen og så fikk hun sitte mot kjøreretninga. Hun storkoser seg den veien, men jeg synes også at det var veldig greit å ha henne mot meg da det ble lettere å få blikkontakt underveis.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er den muligheten jeg skulle hatt. De andre i barselgruppen har bugaboo og den er jo så fin (selv om jeg syns den blir for tung...) Da kan lille se både mamma og verden :)

      Slett
  2. Åå, jeg synes det er så vemodig når man bytter til sportsdelen. Med storebror husker jeg at jeg lenge gikk og tittet på de andre mødrene som hadde bagdelen, og tenkte at de var heldige som hadde så små babyer. Haha.. Med Ada måtte jeg bytte tidlig, for hun bare skrek i vogna. Men minstesøster trives fortsatt i bagen sin, så jeg satser på å kunne bruke den en stund enda.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror vi har fått en Ada. Ikke at jeg kjenner henne så godt, men vi har definitivt ikke fått lillesøster. Denne her sover jo ikke noen gang ;)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.