Solskinnsdag | Nullfiresyvni: Solskinnsdag

Sider

lørdag 7. februar 2015

Solskinnsdag

I dag har det vært deilig. Jeg fikk meg en tur til byen for å gjøre noen salgskupp. Trengte sårt noen varme vinterstøvler. Barselgruppa har kommentert på at det er litt merkelig å gå i joggesko når det er minusgrader. Og jeg er vel enig. Det er ganske kjølig.

Vi har fått oss noen fine aketurer i dag. Lillemann elsker fart og kaster seg utfor bakkene alene. Ikke helt kontroll på styringen og den gale moren med kamera neders i bakken som skriker unna vei...ja det er meg!




Nå har akkurat middagsbesøket dratt hjem. Min gode venninne har en gutt som er 9 dager eldre enn lillemann. Man kan vel beskrive deres forhold som ganske aktivt, med mye "jeg hadde den først" og "miiiin", men stort sett er det veldig hyggelig. Spesielt når det er lørdagsgodteri involvert. Da var det helt tyst.


1 kommentar:

  1. Så koselig ♥
    I helgen har det jo nesten vært påskevær, deilig :))

    Ha en fin kveld ♥

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.