Morsdag | Nullfiresyvni: Morsdag

Sider

søndag 8. februar 2015

Morsdag

I helgen har jeg fått sove lenge begge dagene. Det trengte jeg. Lille skrika har holdt det gående hele uka og hodet mitt begynner å få nok. Da blir jeg til slutt en ikke så morsom sinnammama. Det var deilig med helg og et avbrekk. Det hjelper når vi er to.

I dag har jeg fått kaffe og kjempefint kort av barna. Jeg fikk også gavekort på massasje, og det kommer godt med. Egentid er noe av det jeg har høyt på ønskelista. Vi har laget pannekaker i dag til frokost, vi var på aktivitetsdag med natursti og vi spiste middag hos bestemor og farfar. En fin dag for både liten og stor.

 min lille hjelper

yeah, go team lyseblå!


Ikke glem give awayen jeg har hvor du kan vinne et valgfritt barneplagg fra me&i

1 kommentar:

  1. Så deilig at du har fått sove <3


    ps! Etter at jeg migrerte bloggen funker ikke linkene som tidligere funket på blogspot sin bloggroll. Hvis du har tid og lyst så er den nye adressen for blogroll updates http://fabelaktive.com/feed :) Jeg blir veldig glad om du tar deg tid til å oppdatere.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.