Me&i for liten og stor | Nullfiresyvni: Me&i for liten og stor

Sider

onsdag 4. februar 2015

Me&i for liten og stor

sponset

I dag hadde jeg besøk av min venninne Stine som er selger for me&i. Hun presenterte vårens kolleksjon for meg og noen av mine barselvenninner. Denne gangen syns jeg det var veldig mye fint. Lillemann er veldig glad i de morsomme buksene. De er også supre å ha i barnehagen, slitesterke, fin passform og kule farger. Jeg er opptatt av at klær skal være gode å ha på seg og bevege seg i, og det syns jeg me&i-klærne er. Vi har nå brukt dem i flere sesonger og er veldig fornøyde. At produksjonen foregår i Europa og at de er opptatt av gode vilkår for de som lager klærne er noe jeg blir mer og mer bevisst på.


Perfekt for søskenmatching 

Stine og Stella i siste nytt fra me&i


Lillesnupp (nærmest) i det første settet jeg kjøpte fra me&i til storebror


Stine introduserte meg for me&i da vi fikk guttene våre for 2,5 år siden. Hun hadde da jobbet som selger for me&i en liten stund og syns det var en super jobb å kombinere med mammaperm. Da fikk hun truffet mennesker, tjent penger og kost seg med barna mens hun var i permisjon. Kanskje det er noe for deg? Det er en morsom og sosial jobb som er super å kombinere med vanlig jobb for å tjene litt ekstra eller for å kunne ha muligheten til å være hjemme med ungene. (mer info om å bli selger for me&i)

Følg med. I morgen kommer finfin give away fra me&i

1 kommentar:

  1. Så gøy å se :) Jeg har også falt fullstendig for me&i-klærne. Er jo litt inhabil, siden jeg også er me&i-selger, men jeg har nesten ikke kjøpt annet siden jeg startet, verken til meg eller lillesnupp.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.