Give away: vinn ditt favorittplagg | Nullfiresyvni: Give away: vinn ditt favorittplagg

Sider

torsdag 5. februar 2015

Give away: vinn ditt favorittplagg

sponset
Ja som jeg skrev i går så blir det give away her på bloggen.

me&i er kule klær for barn og damer. Og for me&i er kvalitet og vissheten om at plaggene blir produsert på trygge arbeidsplasser det viktigste. Det kan vi like!

Selv har jeg flere favoritter denne sesongen. Jeg tror ungene hadde vært supersøte i matchende grønne klær med eple på. Storebror syns eplemotivet er veldig morsomt. Biler er også en hit for mange barn. Her i huset er ikke storebror bilgal, men jeg syns den grå trøya med racerbiler og matchende lue var tøff. Og til litt større jenter syns jeg den blå tunikaen og deilige yogabukser til er helt perfekte. Egentlig vil jeg ha alt...





Så, selve konkurransen. Alt du behøver å gjøre nå, er å gå inn på siden til me&i og finne din favoritt blant barneplaggene. Så legger du igjen en kommentar på dette innlegget, med hvilket plagg du har lyst på samt størrelse. Jeg trekker en heldig vinner som får sitt favorittplagg til barn, søndag 15.februar. (har du ikke blogg, husk å legge igjen epost-adresse så jeg kan kontakte deg om du vinner)

20 kommentarer:

  1. Å, så flott med give-away! Har ikke prøvd klær fra Me&I før, men kanskje jeg er heldig nå? I såfall ønsker jeg meg den blå tunikaen med katter på i str 110/116. Den hadde blitt fin på frøkna :-)

    SvarSlett
  2. Veldig fornøyd med me&i, så jeg er med! Håper på en Respect me hoodie i str 134/140 :)

    SvarSlett
  3. Klærene fra me&i er så myke og fargene holder leeeenge :-)
    Ønsker veldig en Respect me hoodie i str. 110/116 :-)

    SvarSlett
  4. Johoo,give away! Teddy ønsker seg bil lua i str 3:)

    SvarSlett
  5. Flott giveaway. Ønsker meg one black cat i 104 :)

    SvarSlett
  6. Super give away! Jeg(og snuppa) ønsker meg puffy jeans knickers i str 98/104��

    SvarSlett
  7. Jeg vil være med!! Ønsker meg gråmelert "best sweatpants" i str 122/128 (eller størrelsen under om de er store i størrelsen). De så veldig digge ut, og var kule i tillegg. Hadde vært perfekt for en kommende skolegutt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har kjøpt disse til Max selv. Kjempefine!

      Slett
  8. Buksene deres er så herlige, så Hedda ønsker seg denne, i str 122/128 : http://www.meandi.com/no/produkter/142302.aspx :)

    SvarSlett
  9. Ønsker grønn bukse med eple på i str 86/92 😍

    SvarSlett
  10. Ah, siden du spør:)
    Ønsker meg jumpsuit with apple i størrelse 86/92! ;D

    SvarSlett
  11. Vanskelig å velge, er så mye fint. Men jenta vår vil gjerne ha puffy jeans knickers i str 98/104. Perfekt til sommeren :)

    SvarSlett
  12. Masse fint, å vanskelig å velge.
    Men kjolen med navnet Bubbles & dots dress i str 134/140 hadde vært fin til vesla. :)
    Krysser fingrene, og ønsker deg en kjempe fin Februar videre.

    Hilsen Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Så mye fargerikt og morsomt!
    Jumpsuit with apple var herlig og nostalgisk, str 86/92 hadde vært flott.

    Stor klem

    SvarSlett
  14. Så moro! Jeg slenger meg med jumpsuit with apple 86/92. Legger meg også til som følger:)

    SvarSlett
  15. Hurra, denne rakk eg akkurat! Eg ønskjer med nydlege bubbles & dots dress i str 122/128 (da varer den lenge også:))

    SvarSlett
  16. Ønsker oss pants with apple i 74/80, hadde vært perfekt til lillegutt:).

    SvarSlett
  17. T-skjorte med racerbiler... I 104.http://www.meandi.com/no/produkter/151103.aspx

    SvarSlett
  18. jeans knickers i str 98/104. Perfekt til bestemorjenta
    Annegretej(@)hotmail.com.com

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.